FC Slovan Liberec | Dívčí a chlapecká klubová akademie spolupracuje s PAVLŮ-Innovation
Menu Další Zavřít Zavřít
13.02.2021

Dívčí a chlapecká klubová akademie spolupracuje s PAVLŮ-Innovation

Mikuláš Borkovec
PAVLŮ-Innovation je online marketingová společnost z Liberce s oceněním Google Partner. Vytváří i zajišťuje marketingové strategie firmám zejména z Libereckého kraje, včetně jejich realizace a byznys poradenství. Pro FC Slovan Liberec řeší strategii ŽEN a tvorbu obsahu.

Pavle, jak již zmiňoval Jirka, tak se spolu znáte již delší dobu. Můžete nám i vy přiblížit jak se vaše spolupráce na začátku vyvíjela?
Jak se říká, nic není náhoda. S Jirkou jsme jeli na kole po ještědském hřebeni a v Chatě Pláně jsme doplňovali tekuté sacharidy. Jirka se mi zmínil o tom, že pořádá Slovan Cup a původně chtěl turnaj natočit i z dronu, ale že to nejde. Že něco nejde pro mě neexistuje. Já osobně na létání s dronem ve městě mám licenci a dostávám od Úřadu pro civilní letectví výjimky. Tak jsme se s Jirkou dohodli, že natočíme kompletní video o turnaji. Ohlas byl velký a z natáčení Slovan Cupu se stala tradice. Vedení Slovanu se video líbilo a na tomto základu jsme začali řešit promo video pro Akademii.

Začínali jste tedy videem z republikového turnaje SLOVAN CUP, pokračovali přes spot o chlapecké klubové Akademii mládeže a mezi posledními výsledky vaší spolupráce jsou spoty o ženském fotbale v našem klubu. Jak vidíte vaši spolupráci do budoucna a co můžeme očekávat?
Ano, vývoj byl přesně takový jak říkáte. Slovan Cup i video Akademie byly dá se říci jednorázové akce. U holek je to samozřejmě jiné. Zde jsme začali “kecat” do toho, jak se marketingová strategie dělá a nastavili jsme nový směr. Jak se spolupráce do budoucna bude vyvíjet je samozřejmě i na Slovanu, naše schopnosti věřím zná. My osobně si vážíme toho, že máme poměrně volné ruce ve směru, který holkám udáváme. Věříme, že tento projekt bude úspěšný a to ať interně v řeči čísel či prostě vnímáním veřejnosti. A co od nás můžete očekávat? Originalitu, tah na branku a měřitelné výsledky nejen pro Slovan, ale i pro jeho partnery.

Mohl byste nám přiblížit na co přesně se vaše firma zaměřuje?
Naše firma se zabývá online marketingem. Pomáháme společnostem, aby z potenciálu internetu vytěžily pro svůj byznys maximum. Myšlenka tvořit online marketing pro firmy u nás vznikla “trochu jinak” než je obvyklé. Roky jsme v rámci našeho holdingu PAVLŮ-Group dělali online marketing sami pro sebe. Za ty léta jsme získali bohaté zkušenosti, investovali nemalé částky a samozřejmě jsme si i párkrát “natloukli kokos”. Třikrát jsme vyzkoušeli starání se o náš online svěřit různým digitálním agenturám, ale bohužel ten efekt jejich práce byl velmi chabý. Chyběl tam drive a transparentnost, zda to co dělají, opravdu vydělává a je správným směrem. A tak jsem si jednoho dne řekl, že když umíme marketing dělat pro sebe a díky němu generovat slušné zisky, tak budeme tuto službu nabízet i dalším firmám. Dnes je to 4 roky, co tato služba běží, stali jsme se certifikovaným Google Partnerem, získali ocenění na Mezinárodním filmovém festivalu sportovních filmů a hlavně- získali spoustu zajímavých klientů, se kterými jsme dnes, troufám si říci, partneři. Ve svém portfoliu služeb máme prakticky vše na co si v digitálním marketingu vzpomenete. Weby, shopy, PPC kampaně na Googlu, Seznamu, sociálních sítích, tvorbu obsahu v podobě videí ze země i z dronu, virtuální prohlídky atd. Nad těmito dílčími službami je ale to hlavní. O každém projektu přemýšlíme jakoby byl náš vlastní a snažíme se klientovi vygenerovat pro jeho byznys co nejvyšší hodnotu. Firma jsou lidi a i to platí u nás. V našem týmu máme ty nejlepší odborníky.

Co vás tedy konkrétně vedlo ke spolupráci se Slovanem?
Narodil jsem se v Liberci a považuji za zcela logické jít cestou patriotismu. Proto jsme na začátku spolupráce Slovanu nastavili velmi příznivé podmínky a dali karty na stůl. Byla a je to pro nás čest jakožto liberecká firma pro Slovan tvořit. Sportovní prostředí je mi blízké a práce pro Slovan má v sobě energii. Týmovost, bojovnost, vzestupy, pády. To jsou věci, které patří ke sportu i podnikání. A s obojím musíte umět pracovat. Tato práce je pro nás zábavou i výzvou. Zároveň mi trochu vadilo, jaký je např. u ženského fotbalu marketingový potenciál a není plně využit. Proto jsem Jirkovi Liškovi začal trochu “kecat” do toho, jak by se to mělo dělat. Covidová doba situaci samozřejmě trochu komplikuje. Já ale věřím, že se věci brzy rozběhnou a ženský fotbal Slovanu bude i díky námi nastavené strategii známý nejen v našem regionu.


Generální partner
Preciosa
Prémiový partner
Tipsport
Hlavní partneři
T-Mobile Renomia AUTO KP Plus Pregis Canis Pivovar Svijany
Další partneři
Recovera ZOO Liberec
Mediální partneři
Náš region Rádio Impuls